Audi A4B8 Antrinio aušinimo skysčio siurblio keitimas
Antrinis vandens siurblys gali užstrigti. Sustojus veikti šiam siurbliui, aušinimo skystis nuo pagrindinio siurblio toliau cirkuliuoja, todėl rizikos perkaitinti variklį nėra. Tačiau ignoruojant šį gedimą ilgą laiką yra tikimybė užsidegti. Automobilio kompiuteris reguliariai pabando paleisti šį siurblį dėl ko yra rizika jog kažkada kompiuteris neteisingai supras siurblio būklę ir duos 12v į siurblį kuris pradės stipriai kaisti. Nutikus šiam gedimui ir neremontuojant nedelsiant, rekomenduojama bent atjungti siurblio jungtį jog išvengti trumpo sujungimo.
Klaida esant šio siurblio gedimui: P261C00: Coolant Pump "B" Control Circuit Low
Klaida esant šio siurblio gedimui: P261C00: Coolant Pump "B" Control Circuit Low
Detalė | Detalės kodas |
---|---|
TFSI antrinis vandens siurblys | 06H121079 |

Kaina | 60€ |
?
Apytikslis kainos rėžis už darbą
|
---|---|---|
Numatyta darbų trukmė | ~2.00 val |
?
Apytikslis laikas skirtas atlikti remontą, jei neiškyla nenumatytų darbų
|
Automobilio palikimas | Būtinas |
?
Užsakant smulkias paslaugas galima palaukti patalpose kol bus suteikta paslauga
|
Sudėtingumo lygis | Lengvas |
?
Kaip sudėtinga atlikti remontą:•Sudėtingas •Vidutinis •Paprastas |
Dalys/Medžiagos

G12 aušinimo skystis



