BMW E30 Galinio tilto restauravimas
Šio modelio galinis tiltas yra paprastos konstrukcijos, pritvirtintas prie kėbulo kone tik 3 varžtais. Smarkiai aprūdijus aplink tilto įvores gali būti sudėtinga jį ištraukti. Galinės šakės yra užpildytos gamykliškai antikorozine danga. Prieš dažant verta įsivertinti ar norite modifikuoti galinį tiltą ir šakes. Kadangi galinis tiltas nesireguliuoja, galima privirinti adapterius jog būtų galimybė reguliuoti ratų išvirtimą kas yra aktualu sportiniam automobiliui. Tai pat galinės šakės gali būti sustiprintos skersiniu vamzdžiu kaip tai yra padaryta Z3 ir M3 to paties tipo šakėse originaliai. Visos metalinės dalys smėliuojamos ir dažomos milteliniais dažais, o varžtai cinkuojami. Šio tipo tiltas yra vienodas tarp modelių: E36 compact, M3 pirmos kartos ir Z3.
Detalė | Detalės kodas |
---|---|
Galinio tilto įvorė (kampuose 2vnt) | 33311130537 |
Šakių įvorės (viso 4vnt) | 33329058822 |
Rato guoliai be ABS (2vnt) | 33411124358 |
Rato guoliai su ABS (2vnt) | 33416762317 |

Kaina | 480€ |
?
Apytikslis kainos rėžis už darbą
|
---|---|---|
Numatyta darbų trukmė | ~16.00 val |
?
Apytikslis laikas skirtas atlikti remontą, jei neiškyla nenumatytų darbų
|
Automobilio palikimas | Būtinas |
?
Užsakant smulkias paslaugas galima palaukti patalpose kol bus suteikta paslauga
|
Sudėtingumo lygis | Vidutinis |
?
Kaip sudėtinga atlikti remontą:•Sudėtingas •Vidutinis •Paprastas |
Instrukcija
- Atlaisvinti pusašių veržles jei nėra smūginio suktuko
- Pakelti automobilį nuo žemės
- Nuimti pusašius
- Atjungti kardaną
- Nuimti reduktorių
- Tilto kampuose atsukti varžtus ir išmušti įvorėse esantį varžtą kuris išlenda per galines sėdynes (jas reikia nuimti už priekio patempus į viršų)
- Po truputi judinant ištraukti tiltą
- Pakeisti visas keičiamas dalis (guoliai, kaladėlės, įvorės) ir surinkti atgal
Pastabos
- Galinį tiltą nuimti ir uždėti tik pilnai pakėlus automobilį nuo žemės
- Gamykliškai galinis tiltas yra nereguliuojamas ir jam atlikti suvedimo nereikia (tačiau galima atlikti modifikacijas)





