SAAB 9-3 NG Priekinės šakės keitimas
Visiems šiems modeliams šakės yra vienodos. Šakė pagaminta iš aliuminio ir turi vieną šarnyrą, bei dvi įvores. Dažniausiai genda šarnyras, šarnyras nekeičiamas, todėl dažniausiai tenka pirkti visą šakę. Tačiau yra galimybė atiduoti šias šakes "restauravimui", rekomenduojama restauruoti originalias šakes, kadangi neoriginalių šakių šarnyro įvorės diametras gali skirtis ar būti nestandartinis.
Taip pat būna susidėvi mažoji įvorė. Šią įvorę galima pirkti atskirai ir įpresuoti. Tačiau ši įvorė sunkiai įsipresuoja, todėl rekomenduojama uždėti "sijoną" aplink įvorę presavimo metu ir sutepti gumos tepalu (nenaudoti tepalų iš naftos).
Taip pat būna susidėvi mažoji įvorė. Šią įvorę galima pirkti atskirai ir įpresuoti. Tačiau ši įvorė sunkiai įsipresuoja, todėl rekomenduojama uždėti "sijoną" aplink įvorę presavimo metu ir sutepti gumos tepalu (nenaudoti tepalų iš naftos).
Detalė | Detalės kodas |
---|---|
Kairės pusės šakė | 12799199 |
Dešinės pusės šakė | 12799200 |

Kaina | 60€ |
?
Apytikslis kainos rėžis už darbą
|
---|---|---|
Numatyta darbų trukmė | ~2.00 val |
?
Apytikslis laikas skirtas atlikti remontą, jei neiškyla nenumatytų darbų
|
Automobilio palikimas | Būtinas |
?
Užsakant smulkias paslaugas galima palaukti patalpose kol bus suteikta paslauga
|
Sudėtingumo lygis | Lengvas |
?
Kaip sudėtinga atlikti remontą:•Sudėtingas •Vidutinis •Paprastas |
Instrukcija
- Atsukti šarnyrą laikantį varžtą
- Sutepti ir praplėsti šarnyro vieta. Ištraukti šarnyrą
- Atsukti abi įvores ir ištraukti šakę
Pastabos
- Jei tai kairės pusės šakė, nepamiršti atjungti aukščio reguliavimo svirtelę



